Desiree’s Lappeteknikk vart etablert i 1999. Den gangen var det eit enkeltmannsforetak og seinere gjekk eg over til å være eit AS. Heilt sidan -99 har eg vore nettbutikk og eg har lang erfaring med netthandel.
*Om lengdene av stoffene Eit spørsmål eg ofte får er om en får to biter på 30-centimeter når ein bestiller 60 cm, eller om ein får ei lengde. Du vil legge merke til at det er to måter du får mulighet til å bestille stoffene på. Den første er; Enten kan du velge fritt i den hvite boksen, eller hurtigknappene med 40-50 og 100cm. Den andre er følgende - du legger merke til at hurtigknappene er der ikkje. Du får kun mulighet til å handle 30-60-90 osv uten noko fritt valg. Det betyr at eg har kun 30-centimeters biter att av stoffene. Så kjøper du da 60 vil det være i to biter.
Kva skjer når du bestiller ang betaling?
Er du ny kunde så tar eg kredittsjekk av deg. Dette gjeld når du vel giro i pakken. Du kan også velge å betale med vipps dersom du ikkje vil eg skal ta kredittsjekk av deg. Går kredittsjekken gjennom så vil du få giro i pakken så lenge du overholder betalingsfristen som er 10 dager. Må eg purre deg vil du gå over på vipps. Er det meir enn tre år sidan du har handla er du å annsjå som ny kunde og da tar eg også kredittsjekk på deg.
Dersom eg bestiller varer for deg blir det giro i pakken.
Dersom du ikkje betaler innen fristen sender eg deg raskt etter eit varsel på sms at fristen er gått ut. Og går det fjorten dager over så sender eg deg ei purring. Du vil da gå over på vipps betalingsløsning, det betyr at du betaler i forkant.
Betaler du ikkje purringa gir eg oppgåva til Intrum Justitia med å få inn pengene. Du vil da måtte betale med VIPPS deretter.
Kva skjer når du bestiller ang levering av varene?
Normalt sender eg ut alle bestillinger som kjem inn før 1200 samme dag. Skulle noko skje så eg ikkje greier det får du tilsendt sms samme dag. Det kan være tannlegebesøk – høgt trykk på bestillinger – eller andre ting. Men dette er altså mot normalt at varene ikkje blir sendt.
Vanligvis sender eg som brev dersom pakkken er under 2 kilo og under 90 cm i omkrets. Posten er suverene til å få fram varene og gjennom alle desse åra kan eg telle på ei hand pakker som er blitt borte. Dersom det går meir enn fire dager og varene dine ikkje er komt etterlyser du de hos posten. Klikk på linken under;
Etterlysning etter brevsendinger som tar lang tid
Der huker du av på Klage og reklamasjon, Brev og ikkje fyll ut sendingnummer. Få med kva dato eg sende deg sms at eg hadde sendt varene og at dei var sendt fra 6973 Sande, og til ditt postnummer. Få med kva dato du sende inn skjemaet. Skulle du få svar etter ei tid at dei ikkje har funne pakken din og du har fått den så bekrefter du at pakken er mottatt og kor mange dager postgangen brukte. Dette er einaste måten vi kan hjelpe posten å bli bedre på.
Hvordan kan du hjelpe posten med å få posten frem? Gå til denne nettsiden;
Der logger du inn ved hjelp av bank-id og der sjekker du kva adresse som er registrert på deg. Legger du der til mobilnummeret ditt så vil du få sms dersom posten har hatt med post til deg som de ikke fikk plass til i postkassen.
Får du bekreftelse fra meg? Du vil få bekreftelse både på at bestillinga er mottatt og at eg har sendt varene til deg.
Er du misfornøyd med noko så må du ringe meg med ein gang – eller sende sms – så ordner vi opp i det. Kjøpslova gjeld – og du kan alltid returnere varer du ikkje er forøyd med – men returporto må du dekke selv.
Kva koster det å få varene levert?
Eg har eit gebyr på 89 kroner som dekker pakkeutgifter og porto. Dersom du ikkje kan få varer levert i postkassen påløper det et hentegebyr på 50 kr.
Lurer du på noko som du ikkje fann svar på her? Ring meg på 99274877. Det er sikkert fleire som lurer på det samme – og da kan eg revidere informasjonen her også.
Desiree’s Lappeteknikk er ein trygg plass å handle i. Eg vil gjere mitt beste for at du skal ha ein god kundeopplevelse.
Du er hjertelig velkommen til ein hyggelig handel!
Klem fra Desiree